UTWORY
SOLO
Life 2 (2018-19)
filmy na YouTubie lub wersja koncertowa na saksofon altowy, elektronikę i wideo
Utwór skomponowany na zamówienie i dedykowany Weronice Partyce
Seks i Przemoc (2018)
na recytatora i ścieżkę audio
Alternative Music (2017)
na elektroniczną altówkę (Digitaize), wideo i ścieżkę audio
Utwór dedykowany Rafałowi Zalechowi
We Are Number One but see the description (2016)
na sampler (lub fortepian)
Utwór dedykowany Martynie Zakrzewskiej
Accordion GO (2016)
na akordeon, live electronics, wideo i ścieżka audio
Utwór dedykowany Małgorzacie Burzyńskiej
Swansesque (2014)
na harfę solo
I DID IT FOR LULZ (2011)
na zautomatyzowany patcher Max/MSP
Void (2011, rev. 2014)
na zautomatyzowany patcher Max/MSP (2014 wersja na ścieżkę audio)
Opowieści Kilgore’a Trouta (2011)
na recytatora i komputer
KAMERALNE (2-5)
Pastrami. Dramma per musica (2022) na podstawie prozy Malcolma XD
na dwie aktorki i komputer
Zamówienie 14. Festiwalu Tradycji i Awangardy “Kody” 2022 w Lublinie
NOWE FORMY (2021)
na zespół instrumentalny i multimedia
Kompozycja kolektywna: Dobromiła Jaskot, Katarzyna Krzewińska, Paweł Malinowski, Jacek Sotomski, Hubert Sulima, Mateusz Śmigasiewicz, Marta Śniady
Zamówienie 64. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2021
(wideo: eternal engine, współpraca reżyserska: Magda Szpecht)
Zamówienie festiwalu Sacrum Profanum 2020
Dedykowany Krzysztofowi Pietraszewskiemu
YouTube Hero: klocuch post (2020)
na dowolny instrument melodyczny, harmoniczny lub perkusyjny, wideo i ścieżkę audio
Utwór skomponowany w ramach stypendium Funduszu Promocji Twórczości Stowarzyszenia ZAiKS
Pepe is Pepe is Pepe (2017, rev. 2019)
na zespół (fl, cl, hp, sampler), elektronikę i wideo
Utwór skomponowany w ramach programu Adoptions 2017 w Berlinie dla Ensemble Adapter
(partytura w wersji po rewizji w 2019, nagranie z prawykonania w 2017)
Joy of Music (2016, rev. 2022)
(nagranie i partytura wersji z 2016 jako „Healing Nature & Joy of Music” na altówkę, akordeon i wideo)
na altówkę i akordeon
I’m so noided, California (2015, rev. 2022)
na akordeon i rozszerzony kwartet smyczkowy (vn, vn, vl, vc)
ZESPÓŁ (6-14)
Hypercanzonas (2024)
na sopran i siedmioro wykonawców
Utwór powstał dzięki Stypendium Artystycznym Prezydenta Wrocławia oraz na zamówienie festiwalu Sacrum Profanum 2024
Utwór dedykowany Barbarze Kindze Majewskiej
JUBILEŁUSZ (2021)
na 8 instrumentów
Utwór napisany na obchody Jubileuszu 100-lecia Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu
CREDOPOL (2018-19)
na sześcioro wykonawców i wideo
Zamówienie Wydziału Kultury Urzędu Miasta Wrocławia
Utwór dedykowany Matyldzie Sotomskiej
Dzięki, Leszek (2017)
na zespół kameralny i zarejestrowaną partię wideo
Zamówienie 60. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2017
Utwór dedykowany członkom Spółdzielni Muzycznej
enneaszyna (2008)
na 9 instrumentów
utwór dedykowany Magdalenie Sotomskiej
ORKIESTRA (15<)
Melancholia. Koncert fortepianowy (2025)
na fortepian (+KORG M1 VST) i wielką orkiestrę symfoniczną
Zamówienie 11. Festiwalu Prawykonań w Katowicach
Utwór dedykowany Małgorzacie Walentynowicz
Limits of Control (2024)
na zespół kameralny i video
Utwór powstał w ramach Stypendium Artystycznemu Prezydenta Miasta Wrocławia
Utwór dedykowany Maciejowi Koczurowi
Transinstrumentalizm (2022)
concerto grosso na 5 głosów solowych i instrumenty akompaniujące
Utwór dedykowany Cezaremu Duchnowskiemu
Zamówienie 65. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2022
2006 (in memory of Keith Flint) (2020)
na orkiestrę kameralną
Zamówienie Evy Kesslovej i BERG Orchestr w Pradze
Supermarket of New Music (2015)
na orkiestrę kameralną (ścieżka dźwiękowa do filmu Emak-Bakia w reż. Man Raya)
Zamówienie BERG Orchestr w Pradze
It is highly anticipated (Overwritten) (2015)
na 2 soprany, mezzosopran i orkiestrę kameralną
beautiful to me. ah (2014)
koncert podwójny na akordeon, komputer i orkiestrę smyczkową
Zamówienie festiwalu Musica Polonica Nova w ramach programu “Zamówienia Kompozytorskie” 2014
Utwór dedykowany Rafałowi Lucowi
Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo (2012)
na orkiestrę kameralną
Utwór dedykowany Konradowi Burzyńskiemu