UTWORY
SOLO
filmy na YouTubie lub wersja koncertowa na saksofon altowy, elektronikę i wideo
Utwór skomponowany na zamówienie i dedykowany Weronice Partyce
na recytatora i ścieżkę audio
na elektroniczną altówkę (Digitaize), wideo i ścieżkę audio
Utwór dedykowany Rafałowi Zalechowi
We Are Number One but see the description (2016)
na sampler (lub fortepian)
Utwór dedykowany Martynie Zakrzewskiej
na akordeon, live electronics, wideo i ścieżka audio
Utwór dedykowany Małgorzacie Burzyńskiej
na harfę solo
na zautomatyzowany patcher Max/MSP
na zautomatyzowany patcher Max/MSP (2014 wersja na ścieżkę audio)
Opowieści Kilgore’a Trouta (2011)
na recytatora i komputer
na klarnet lub dowolny instrument melodyczny
KAMERALNE (2-5)
Pastrami. Dramma per musica (2022) na podstawie prozy Malcolma XD
na dwie aktorki i komputer
Zamówienie 14. Festiwalu Tradycji i Awangardy “Kody” 2022 w Lublinie
na zespół instrumentalny i multimedia
Kompozycja kolektywna: Dobromiła Jaskot, Katarzyna Krzewińska, Paweł Malinowski, Jacek Sotomski, Hubert Sulima, Mateusz Śmigasiewicz, Marta Śniady
Zamówienie 64. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2021
video-poemat
(wideo: eternal engine, współpraca reżyserska: Magda Szpecht)
Zamówienie festiwalu Sacrum Profanum 2020
Dedykowany Krzysztofowi Pietraszewskiemu
YouTube Hero: klocuch post (2020)
na dowolny instrument melodyczny, harmoniczny lub perkusyjny, wideo i ścieżkę audio
Utwór skomponowany w ramach stypendium Funduszu Promocji Twórczości Stowarzyszenia ZAiKS
(partytura w wersji po rewizji w 2019, nagranie z prawykonania w 2017)
na zespół (fl, cl, hp, sampler), elektronikę i wideo
[istnieje możliwość przygotowania spersonalizowanej instrumentacji]
Utwór skomponowany w ramach programu Adoptions 2017 w Berlinie dla Ensemble Adapter
Joy of Music (2016, rev. 2022)
(nagranie i partytura wersji z 2016 jako „Healing Nature & Joy of Music” na altówkę, akordeon i wideo)
na altówkę i akordeon
I’m so noided, California (2015, rev. 2022)
na akordeon i rozszerzony kwartet smyczkowy (vn, vn, vl, vc)
(partytura w trakcie rewizji)
ZESPÓŁ (6-14)
na sopran i siedmioro wykonawców
Utwór powstał dzięki Stypendium Twórczym Prezydenta Miasta Wrocławia oraz na zamówienie festiwalu Sacrum Profanum 2024
Utwór dedykowany Barbarze Kindze Majewskiej
na 8 instrumentów
Utwór napisany na obchody Jubileuszu 100-lecia Zespołu Szkół Muzycznych im. Karola Szymanowskiego w Toruniu
na sześcioro wykonawców i wideo
Zamówienie Wydziału Kultury Urzędu Miasta Wrocławia
Utwór dedykowany Matyldzie Sotomskiej
na zespół kameralny i zarejestrowaną partię wideo
Zamówienie 60. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2017
Utwór dedykowany członkom Spółdzielni Muzycznej
na 9 instrumentów
utwór dedykowany Magdalenie Sotomskiej
ORKIESTRA (15<)
na zespół kameralny i video
Utwór dedykowany Maciejowi Koczurowi
Transinstrumentalizm (2022)
concerto grosso na 5 głosów solowych i instrumenty akompaniujące
Zamówienie 65. Festiwalu Muzyki Współczesnej “Warszawska Jesień” 2022
Utwór dedykowany Cezaremu Duchnowskiemu
2006 (in memory of Keith Flint) (2020)
na orkiestrę kameralną
Zamówienie Evy Kesslovej i BERG Orchestr w Pradze
Supermarket of New Music (2015)
na orkiestrę kameralną (ścieżka dźwiękowa do filmu Emak-Bakia w reż. Man Raya)
Zamówienie BERG Orchestr w Pradze
It is highly anticipated (Overwritten) (2015)
na 2 soprany, mezzosopran i orkiestrę kameralną
koncert podwójny na akordeon, komputer i orkiestrę smyczkową
Zamówienie festiwalu Musica Polonica Nova w ramach programu “Zamówienia Kompozytorskie” 2014
Utwór dedykowany Rafałowi Łucowi
Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo (2012)
na orkiestrę kameralną
Utwór dedykowany Konradowi Burzyńskiemu